Vragen en klachten

Vragen en klachten Gastenhof
Bij Gastenhof komen mensen op de eerste plaats. Wij vinden het belangrijk dat mensen tevreden zijn over onze dienstverlening.

Onze medewerkers zullen altijd hun uiterste best doen om vragen de je hebt te beantwoorden. Heb je toch klachten? Vind je dat Gastenhof jou geen goede zorg geeft? Ben je het ergens niet mee eens? Kun je jouw klacht niet met je begeleider oplossen? Dan kun je bellen of schrijven naar de klachtencommissie van Gastenhof. Ook hebben wij een cliëntvertrouwenspersoon bij wie je terecht kunt als je klachten hebt. Hieronder lees je met wie én hoe je contact kunt opnemen.


  • Jongeren tot 18 jaar en hun ouders/verzorger van Gastenhof die onder de Jeugdwet vallen
    De vertrouwenspersoon van het AKJ (Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg) is er voor alle cliënten die te maken hebben met jeugdzorg. Jongeren en ouders kunnen een beroep doen op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de hulp die je krijgt. Als je denkt dat je er niet over kunt praten met de hulpverlener of met de organisatie van Gastenhof, dan is het goed om te weten dat je terecht kunt bij een vertrouwenspersoon van het AKJ.

    Wat kan de vertrouwenspersoon voor je doen?
    Allereerst luisteren naar je verhaal. Soms helpt dat al. In ieder geval zal de vertrouwenspersoon je verhaal altijd serieus nemen. Deze informeert je over je rechten en geeft advies. Ook kan de vertrouwenspersoon je ondersteunen bij een gesprek met Gastenhof en/of de klachtencommissie. Ondersteuning door de vertrouwenspersoon van het AKJ is altijd gratis. Op de website van het AKJ vind je alle contactgegevens.


    Zo bereik je het AKJ
    Bel 088 – 555 10 00 of kijk op de website van het AKJ. Jongeren kunnen ook met de vertrouwenspersoon chatten. Dat kan van maandag tot en met donderdag van 16:00 tot 20:00 uur en op vrijdag van 15:00 tot 17:00 uur.

Deel deze pagina op